BaiBaiBaii, GUA FED-UP

Apelah zaman sekarang nie kan? Nak carik truly friend pn dah susah. I mean the everlasting friend. Where you go baby? pleasee come back to me. I really miss youu :(

Kenapa mesti ade perasaan iri hati?
Kenapa mesti ade rase sakit hati?
Kenapa perlu melukai?
Kenapa mesti stabbback?
Kenapa mesti ade pengkhianat?
Kenapa mesti nak kutuk belakang?
Kenapa perlu dengki-mendengki?

Hidup nie penuh dgan K E N A P A eh? Baii penat lah nak jaga hati orang laen jeh. Boleh takjgan cepat terasaa sangat? Euuwwww, hati kauu jeh ke nak kena pikir doh? Walaweyy best kan mcam tue? -.- . Kalau just berpura-2 dgn aku, baek takpyah k? peace :V

Sukehati lah, sekarang hati gua, hati kering. Gua taknak dah semakkan kepala gua dgn msalah terasa-2 lu orang sumer. Gua dah taknak nages psai lu oranag lagi. Lu nak sound ke, nak terasa ke, nak tarik muka ke or even taknak layan gua kee. Gua peduli ape.

p/s: bai gua rapat dgn laki pn salah eh? k bace statement gua nie betul-2:

GUA LAGI SUKA KAWAN DENGAN LELAKI DARIPADA PEREMPUAN YANG HANYA TALAM BERJUTAAAAA MUKA.

PEACE SIS :') - Fuck off