Hello everybody, kawad dah abes -.-

Hoihoihoi, kawad dah abess wehh. sebabnya dah tamat sudah Majlis Kejohanan Olaraga Balapan dan Padang SMK Pasir Gudang 3. Ktahniah utk skuad Bomba Dan Penyelamat Malaysia sebab dah dapat numb 2. Aku taksedih sebab aku rase kami kalah bermaruah sayangg :) Beza satu mata takbnyak pnn kan. Ktakpe Polis kau menang tahun niee sebab kami Bomba dah muak asik numb satuu jeh. Skuad! ke kanang lurus! HAHA #uncle kawad hihi

Skuad Bombaa :), abaikan mukaa itu -.-


Kami Skuad Bomba, anda ade?


niee kat tengah2 tuee, err lamaa gilaa nak tggu mereka siap berucap. naek basah badan haha -.- nmpak polis kat sebelah? K kiteorg memang anti polis HAHA

Lepas niee, dah takdapat jumpaa uncle unclee lagi alaaaaaaa rinduuuuu :') . Ohh Uncle Fahmi, Uncle Izuan dan Uncle Khairul #ktakpasti name deaa yg manaa hihihi thnks eh ajar kiteorg kawad. layan kerenah kiteorg, belanjaa minum harituue. We all gonna miss you Uncle Kuasa Tigaa. Teacher Lim juga, terima kasih okeyyyy sebab maafkan kami harituee yg ponteng tueee heee sorry teacher iloveyou :* 


Uncle Khairul :) -  Satup duap satup :D

Uncle Izuan :) - Satuk duak satuk :D

#geram aku Uncle Fahmi tuee dah chaw duluu taksempat nak ambik gambarrrr :(

Uncleee, sorry ye tak panggil Uncle tue TUAN. Tua ke mudaa aku panggil jeh UNCLE. hihihi sorry unclee peace yooo :V . Mereka baek takpenah marah kami, otk mereka kadang-kadang mereng sama seperti kami. Mereka selalu support kami, time raptai pnn mereka datang, apatah lagi time hari sukan kan. Smpai balek mereka tunggu kami :') . THANK YOU TUAN.

Masaa dah tahu kami dapat numba dua dengan beza hanya SATU MATA sahaja, kecewe memang ade. tapi yg penting kami enjoyy, tguk niee videoo rasukan Kadet Bombaa :)



Caraaa kan videoo nie, POLIS jgn nak usha badi sgt lah kann. Asal takpuas hati heh? Herann plak kannn. Bombaa memang mcam niee, cool jehh :D 

Selaen bomba ade jugak unitberuniform yg masuk bertanding. Nak tgok gmbar? alooo malass lah nak uploadd. Sorryy. Tapiii

Guaa sukaa gambar yang niee, nmpak harmoni 1Malaysiaa kann :') - Iloveyouu baby :*

Merekaa, mereng bajet atlet ehh HAHA

Pemegang Bendera KRS -.- . Assistant aku HAHA thnks budak :)

Merekaa tidak dilupai #ade pn gambarr Pai maklum lah atlet interlek HHAHA


Asikin sayang dan Ikhwan, #aku kat dalam baris, boleh lagi deaa terjerit pekik namaa akuu -.- 

K, aku dah penat niee. Btw tahniah kepada pasukan Polis dapat numb satu, KRS numb tiga dan Pengakap Laut numb 4 :)

As a conclusion, sambutan hari sukan tahun nie agak meriah. Tahniah kepada pasukan rumah sukan aku, INTERLEK walaupun dapat numb 3 hihihi bangga lah siakk -.- . Ayah ngalan tadi, takpergi latihan kawad ke? pehh ayhhhh HAHA

#asai takcayaa gua masuk kawad? maklum lah last sekolah, lagipun guaa kuat dah sekarang. gua nak jadi mcam Supermen, tgok background guaa caraa kan? Haha kbai nak siapsiap pegi latihan kawad. HAHA