Khas buat awak, syahmi.

HI Syahmi. Ye awak. Muhammad Syahmi bin Abd. Hamid.

Sihat tak? Riindu lah. Hm

Suka, rindu, sayang dan cinta. Aku harapkau dapat membezakan ke empat empat perkataan nie.

Suka, semua orang aku boleh suka. Aku boleh suka kau, azri, zharif, haikal, syaheer, acap, hafiz, cikgu azahari, budak kelas aku, budak poli aku.

Rindu, taksemuanya aku yang aku suka aku akan rindu. Hanya kau,  azri, zharif, haikal, syaheer, acap, hafiz jeh yang aku rindu. Budak kelas buatapa aku rindu, tiap tiap hari aku ngadap muka mereka walaupun hari tersebut, cuti.

Sayang, kesemua org yang berada di dalam kategori yang aku rindu, adalah orang yang aku sayang.Kalau taksayang macam mana nak datang rindu ye dak?

Cinta. Ye aku tahu cinta tu buta. Aku percaya cinta tu buta, sebab cinta kau dah berjaya buat aku jadi buta untuk pandang lelaki lain sedangkan aku tahu ramai lagi lelaki dekat luar sana yg jauh lebih baek dari kau. Hebat cinta kau syahmi. Syabas.