Memories part 1.

Did you know what? Ivon dah approve kan cuti kiteorang and thats mean insyaAllah kalau jadi 23 and 24 of this month me and teman teman going to outing! Wuwuwuwu! :*

Tadi en aku tengok tengoklah gambar yang ditag dekat facebook then alahai, teringat aku tentang peristiwa disebalik gambar tue. Yelah setiap gambarkan ada ceritanya :')


Ini kerja si setan kecik tue. Hahaha pendek, rindu ah dekat kau. Tapi kau takpayah balek dari plkn boleh? XD Rindulah korang nak pergi library pusat bandar. Jom weh pegi sane, kite buat buat study :/ Eh? Lol. Nmpk tak pencilbox orange tue? Okay yang tue aku pnye sebenarnya. Then nampak tak pencilbox hitam tue? Yg tue si Pai yg baju hijau tue pnye, tapi kiteorang tukar. Dea pakai pencilbox Pooh aku tue, aku pakai pencilbox dea. Sweet kan? :D Aku simpan lagi tau pencilbox dea.


Gambar nie masa buat kerja kursus Prinsip Akaun tingkatan 5. Ya Allah macam orang gila nak nyiapkan benda tue. Dah buat buat then salah, buat balek, then salah lagi. Alahai menguji kesabaran betui lah. Then satu kerja lagi nak naip then print eh. Betul betul menguji kesabaran . Tangan semua dok lepas dari calculator dgn pencil di samping pemadam di sisi. Ewah kami bakal pelajar cemerlang. InsyaAllah. Tapi, kenapa ada buku Pendidikan Islam SPM? "Pelajar yang hantar awal, pelajar yang cemerlang."


Kami orang kuat pasukan Interlek. Go interlek go! Jangan tanya kenapa kiteorang pakai baju yang sama macam gambar dekat atas sebab ini adalah gambar di dalam hari yang sama. K tolong ah paham. Haikal dengan muka stress sebab kerja kursus akaun yang kena buat balek, aku dengan muka gemira sebab haikal bawakkan beg, pai senang hati dengan askrim batang Rm 0.20 yang di beli di rumah depan kedai. Dan, pai tue lerr ketua pasikan Interlek 2011. Hi ketua, ketua sombong! *baling kamera syaer* Tetibe. 


Tue dea, gegirls IT 1 '10-11. Wuwuwuwu windunya nak jumpa mereka and gambar nie masa raya tahun 2010, dekat rumah cikgu Ida our account teacher. Comelkan kami? Kami comel kami tahu Hihihihi XD 


Hok nie pulak masa jamuan kelas 2010. Abang abang hot stuff IT 1 '10-11. Alahai mereka nie bajet comel ah. takcomel langsung woi tahu dok?! Hahaha nie dekat kfc, pb. Yelah plan kemain meleweh last last pb jeh peginya. Alahai -.-


Ini masa kejohanan olahraga SMK Pasir Gudang 3 tahun 2011. Pertama kali okay aku masuk kawad! Hahahaha bomba the best! Dapat numb 2. Alaaa beza satu mata jeh kot dengan kadet polis *jeling pistol depa* Hahahaha menais eh badan pakai baju celoreng nie. Lepasnie pegi khidmat negara takde ah deaorg bodoh bodoh buli aku pasai kawad en? Hehehe

Dan, sebagai penutup untuk edisi pertama malam ini. . . 


LOVERS! Hi korang rindu ah nak kumpul semuanyaaaaa :( Please, give me some space to have a fun with you all? Takpayah ah dok kerja jeh, mata duitan ah korang nie -,-. Nie masa birthday Black yg ke 17 tahun, location macam biasa ah bukit layang layang. Hahahaha :D Ada 7 jeh kan? Biasanya kami berlapan, tapi hak nie, haikal yang ambik gmbar so haikal tiada dalam gambar. Sob sob. . . 

Ekceli en, aku menyirap dengan status semakan penempatan pelatih PLKN siri 9 nie tau, aku check check asik takkeluar jeh. Woi jangan nanti tau tau jeh aku dapat surat then nnti aku yang menggel nak prepare kang. Nahas lu plkn!