Lelaki dan mereka.

Lelaki atau kaum adam dicipta untuk melindungi dan menyayangi perempuan atau kaum hawa.

Kaum hawa dicipta dari tulang rusuk kaum adam? Itu aku takpasti. Aku bukan tahu sangat untuk mendebatkan benda nie cuma yang aku tahu, lelaki dicipta untuk perempuan dan begitulah sebaliknya.

Tetapi lelaki, lelaki ada banyak jenis. Banyak.

Lelaki yang kuat merajuk, itu biasa.

Lelaki yang sangat pemalu, itu biasa.

Lelaki yang open minded, itu biasa.

Lelaki yang obses something, itu biasa.

Lelaki yang selalu melebihkan teman dari gf sendiri, itu biasa.

Lelaki yang berlagak cool tapi dalam hati menggelepor gila, itu biasa.

Lelaki yang dah 'in relationship' tapi taknak mengaku, itu biasa.

Lelaki yang "kejap lagi text balik k, orang ada hal kejap." Then 10 hours ago baru msg balek, itu biasa.

Lelaki yang berlagak single padahal dekat rumah anak bini menunggu, itu biasa.

Lelaki dan futsal, itu biasa.

Lelaki dan sex, itu lagi biasa. Sangat biasa.

Dan. . . Lelaki dan kaki pukul, itu sangat takbiasa. Lifeless.

Pernah jugak aku baca article pasal something yang aku rasa pada mulanya agak mengarut. 50 50 ah nak percaya. And its about hmmm alaa macam mencarut plak post kali nie, jakgi ada yang bash aku en.

Senang macam nie ah, korang baca sendiri k article tue. Then korang nilai ah sendiri article tue. This, do open this link Lelaki.


Mereka lelaki, dan mereka yang sangat saya sayangi :')


Dan, sebagai perempuan. Kenalah kuat, jangan bagi si mereka iaitu lelaki pijak kepala. Kuat, bukan macam wonderpets asik nak kerjasama jeh dengan lelaki. Kuat macam ultraman, bukan yang suka buat selamba macam shin chan.