Sembilan.

Hi.

Nama dea nak dekat dgn aku. Kalau aku lelaki, nama aku sama macam dea.

Semasa di bangku sekolah rendah, mulai darjah 2 sehingga darjah 6 aku satu kelas dgn dea.

Tidak cukup dgn di bangku sekolah rendah,

Kami juga melunsuri zaman remaja kami bersama sama apabila masuk di SMKPG 3, aku sekali lagi  di takdirkan utk satu kelas bersamanya dari tingkatan 1 sehingga tingkatan 5.

Lama kan ikatan persahabatan kami? Yeah, this is ohsem liddat, liddis.

Tapi kadang kadang aku rasa malang pulak asik ngadap muka dea jeh every year.

Kenapa begitu? *lenyek badan pakai forklift*

Lebih memalangkan bila di tingkatan 5, kedudukan kami di dalam kelas begitu dekat.

Dea di hadapan, manakala aku di belakang. Malang, ye sungguh malang.

Tapi, percayakah kalian yang aku takpernah ambil gamba bersamanya? TAK PERNAH.

Siapakah 'dea' di dalam petikan?


Itu, si baju hitam berkulit putih featuring si baju kelabu berkulit hitam manis.

Dea, yang baju hitam berkulit putih.

His name is Rashiid. And hello I'm Rasyidah!

His alternate name is Cecet/Cet and mine is Cot!

Awesome aite?