Duapuluhtujuh.

Penat. Sangat penat. Teramat sangat penat.

Ya Allah, besar betul dugaan Kau bagi dekat aku. Tapi aku tahu, Kau takkan menguji hambaMu lebih dari kemampuannya kan?

So then, aku kena kuat sekarang. Kuat. Kena kuat. Ya Allah chot, please don't cry. Don't!

Biar deaorang buat kau k chot? Kau kena kuat. Rempuh jeh semuanya. Rempuh. Hek eleh gila babeng en maen rempuh jeh. Apa guna aku maen softball dulu en, setakat rempuh? Hek *bajetface*

Harinie kerja, esok kerja. Eh, esok kan ahad? So what? Memang  nak kerja jeh sekarang nie lupa semua masalah but still there ada masalah. Yeah -,-

Kalaulah otak aku nie macam memory computer, dengan mudah aku format balek otak aku dan, buang semuanya! Buang. Kenangan antara kau, aku, dea, KITA :')

Aku harap aku dapat dan berjaya dengan jayanya untuk melupakan kau. Lupa kau terus. Dear hati, sila cekalkan hati dan perasaan.


Syaheer, cepatlah balek, aku perlukan kau pendek :(


Kadang kadang aku boleh jadi sangat kuat dan kadang kadang aku boleh jadi sangat lemah :')