Duapuluhsembilan.

Harinie, 27hb februari. Then belek belek belek calender, My God! Bulan tiga semakin hampir okay! Tapi, kenapa dengan bulan tiga?

Adakah bulan tiga aku akan bercinta dengan seseorang?

Adakah bulan tiga aku akan mengikat tali pertunangan?

Adakah bulan tiga aku akan menamatkan zaman bujangku?

Adakah. . . . Apakah aku merepek nie? Gatai bebenor! Hehehehe

Actually, this month 22 of March insyaAllah result SPM akan keluar. What?! Result? Result weh? Bila aku menduduki SPM? Bila?!

Ya Allah begitu cepat masa berlalu sampai aku terlupa aku dah berjaya menamatkan zaman persekolahan aku dan sekarang tengah menghitung hari detik demi detik ~ *pegang mic* hahahaha

Aku berharap sangat keputusan peperiksaan SPM aku nie mampu membanggakan ayah aku. Yess, only him. Orang laen taknak bangga deaorg punya pasal ah!

InsyaAllah, aku dah cuba yang terbaek, telahku curahkan segala galanya semasa peperiksaan berlangsung. Sekarang, semuanya berserah kepada Allah.

Ya Allah, aku hanya mahu targetku tercapai. Amin :')


Saya. . . Saya sedang menunggu result SPM. Awak bangaimana? :)


Ini apa? Ini gambar hasil daripada hari di mana pelajar kelas 5 IT 1 yang mengambil matapelajaran ICT di kurung seperti di dalam penjara untuk menyelesaikan kerja kursus. Kesemua 14 kerja kursus. Hi, kami bekas banduan.  


Sementara ini, gambar di mana hari terakhir kami menduduki peperiksaan SPM subject Prinsip Akaun. Tekun bukan kami belajar? Kami memang suka study last minute.


Guys, kita jumpa nanti okay? InsyaAllah :)