Duapuluhlima.

Lelaki, kenapa suka buat perempuan menangis? Sedih sedih? Kenapa suka bagi harapan setinggi gunung kepada perempuan?

Perempuan, kenapa suka khianati kasih sayang yang telah dicurahkan lelaki? Kenapa mesti terasa nak carik yang laen?

KENAPA? Its just a simple question. Why?

And, the answer is sebab kita, lelaki dan perempuan takpernah puas dan bersyukur dengan apa yang kita dah ada, dah dapat. Am I right?


Gelap? Saya tahu, ini gambar semasa peperiksaan SPM Prinsip Akaun, merupakan hari terakhir kami berpakaian sekolah. Tapi, apa kaitan mereka dengan post ini? Saya rindu mereka.


Hi, nama dea Haikal. Nak berkenalan dengan dea? DM me your phone number. 

Dear haikal, aku harap kau dapat bersabar dan terus bersabar untuk meraih cinta kau kembali terhadap si gadis idaman hatimu. Aku berdoa agar kau berjaya menabahkan diri. Aku dah nasihat, then terpulang dekat kau untuk mengambil langkah seterusnya. Remember, whatever you do, I'll always beside you. Kan you can count on me like one two three I be there :')



Hi, dea pula Asyraf. Hell-o, badan dea tough okay. Tapi dea pendek. Hahahaha

Dear Asyraf, aku tahu kau tengah bersedih sekarangkan? Aku dah cuba cap. Dah cuba. Tapi. . . . the answer is, takde jodoh then what can I do? Maaf cap. Aku tahu sangat susah utk luapakan semuanya. Nak dkat dua tahun kan? Sama macam aku. Nak bertahan susah kan cap? Tkpe, kira mcm takde rezeki jeh. Okay? Kau kan kuat. InsyaAllah kau akan dapat yang lebih baek dari dea. Doa jeh k? :*

Korang, korang kena kuat. Korang kena kuat untuk diri sendiri. Silalah, jangan biarkan diri korang terus jadi lemah. Aku taksuka tengok orang kesayangan aku kelihatan lemah, down. Seriously. Please guys, please.


Weh lelaki lelaki durjana, aku rindu koranglah. Rindu sangat weh. Rindu ini membunuhku . . . . 

Aku rindu dekat Si wira pendek yang sedang berkhidmat untuk negara, Syaheer.

Aku rindu dekat si tinggi dan si pemberi smuft hadiah kelahiranku ke 17 haritue, Azri.

Aku rindu dekat si rempits sejati yang comel dan suka meleweh, Hafiz.

Aku rindu dekat si budak menyakitkan hati tapi sering mengikut kehendakku, Zharif.

Aku rindu dekat acap, haikal. Eh. . . Salah salah, takrindu pon haritue baru jeh jumpa. Hahaha

Dear perempuan perempuan di luar, sila jangan sakitkan hati sahabat sahabat saya di atas ini. Please :')