Duapuluhenam.

Aku, aku taksuka dalam situasi macam nie. Situasi di mana aku harus memilih. Situasi macam nie sangat sukar okay. Its too difficult actually. Complicated. Yes.

I need to choose, but. Dua dua baek doh. Baek sangat. Tapi. . . .

Yang sorang kejap ada, kejap takde. Hell-o bro, dah give up ke? Atau. . . . Hmphh

Yang sorang, yeahh. Memang selalu ada, tapi sayang, terlalu mendesak. Sorry bro, can you just give me some space to think? Can you?

Aku rasa dan aku fikir, sekarang nie aku lebih selesa berkawan. Hi, lets be friends? :)

And fyi, aku sekarang dah pandai berdikari *bangga diri, panjat forklift* Hahahaha. Yess, berdikari. While orang laen semua dok sibuk gelak kan aku yang terjatuh, aku sorang sorang slow slow bangun dari tempat kejatuhan.

Am I forever alone? No, Allah always with me, insyaAllah. And, my family members also my friends! They make me higher! :')

Tempat jatuh lagi di kenang. Ye dak? Tapi, jatuh aku nie, jatuh yang laen. Laen sangat.

And lebih baek aku slow slow bangun, dari aku terus membiarkan mereka mentertawakan aku.


This, kenapa benda nie? Kenapa gambar nie?

Gambar nie, dah lama dalam folder aku. Rembat incik google pnye. So, paham maksud ayat di atas? He's okay while she's broken. Cool enough aite?


This is the last one :') Hi, saya perempuan tabah. Ehem ehem *betulkan suara*