Bukan tiada cinta lagi. . . .

Hi everybody! Who miss me? No one? Wuwuwuwuwu *menangis bawah katil*

K k. Lately nie en, rasa macam baru nak bercinta semulalah! Hehehehe. Dah lama actually aku takbuat tabiat orang yang bercinta sejak bulan jun tahun lepas. Lama kan?

Tapi, sejak beberapa harinie, tabiat orang bercinta tue tetibe datang balek such as on the phone tengah malam berjam jam, then 'dea' nyanyikan lagu terukir di bintang siap berguitar, kalau boleh nak texting 24/7, senyum sorang sorang baca msg.

Semalam, aku keluar dengan 'dea'. Where we go? Alaaa dekat jeh. Mcd Pasir Gudang yang sebelah petronas tue. Then aku pon berdoa dalam hati janganlah ada kawan kawan aku dekat situ. Nahhh! Fakar yang ambik order okay! FAKAR! Malu aku! ><

Fakar dahlah nganjing kuat. Ambik order smbil senyum senyum then aku rasa macam nak sembunyi di sebalik 'dea' tapi "Syida nak makan apa nie?" "Hm same jehlah". K double cheese burger dua. Then fakar tersenyum senyum en. Kwangajak!

Aku ade jugak ambik beberapa keping gambar. Tapi, aku rasa belom tiba masanya untuk aku show gambar tue. Eh dey reader! Sabarlah sikit!


Kenapa aku rasa gambar nie tetibe macam sweet ha? Amboi kau cap! Hahahaha