Untung lerr. Tapi kenapa untung?

Hai blogger, hrinie saya update blog lagi. Hehehe saya memang takde kerja lah awak :( Then nie lah kerja saya, update blog update blog update blog. Yeahh!

So guys, harinie aku nak update pasal...pasal...pasal *dupdapdupdap* berdebar debar kan? Hahaha ekceli ai nak share pasal video di youtube yg buat ai cakap mcm nie bila tgok "untungnyaa dea, untungnyaaaaa!" Anddddd, you know what? I wish one day nanti ai akan rasa seberuntungnya mereka ini. Hihihihi

First ;)


Aku nak cakap dkat korang yang...alangkah bagusnya si Deena nie sebab dea sanggup terima lelaki yg dea tkkenal dahulunya. Like she said " there's a man who I never knew before". Lepas tue pilihan keluarga pulak tue. Aku tahu sekarang nie zaman siber mana ade lagi anak yg nak ikut pilihan ibu bapa kan? Tapi, at last dea terima jugak Ariff nie. Ariff sgt sweet sbb.... alaaa tgok ah sendiri T_T

Second ;)


Nie lagi sorang, rasa macam Hii, I'm a princess :> . Sgt sweet bila tgah bual bual dgn kawan kawan and out of the blue, someone dari luar dok sebok tunjuk2 kertas *maybe* dari luar kedai. Siap melutut hulur bunga, how sweet this guy :* Will you marry me? Auwww so touching *kesat air mata*

An an an? Untung kan that girls tue? Wuwuwuwu at the first time saya tgok, saya cakap "Ya Allah sweetnyaaaa " Dannn, saya nak ucapkan selamat berbahagia kepada kedua dua pasangan nie. InsyaAllah until jannah bak kata Deena. 

So as a conclusion, lepas nie aku nak suruh bapak aku carikkan suami untuk aku muehehe ;> Alaaa lagipon my father was a Wali Nasab aku. Am I right? So kan dea boleh paksa aku utk kahwin dgn sape sape yg sama taraf dgn aku. Eh jappp, tapi kenapa tetibe aku cakap pasal kahwin? Hmmmm hello ai baru 17 tahun ai taktau masak, ai takreti kemas rumah ai tak bla bla bla and bla. 

- The End -