Goodluck, PMR ;)

Hii Ramadhan ;')

Btw you all, Selamat menyambut bulan ramadhan ye. Hopee semua dapat puasa penuh tahun nie. Yg perempuan takpe ade excuse ;) Hihihi sorry lerr aku lmbat wish. Baru dapat puasa wehh :/ Ksedih hahaha.

Back to the topic, sebenarnya goodluck niee utk mereka mereka yg lahir pada tahun 1996. Takpham lagi? Means form 3 lah dogol :D. PMR. Sounds likee, alaaa PMR jeh pn takpenting mana pon kan. Tapi ingtlah adek adek kaka berpesan. Haaa tuu diaaaa kaka lagi hahaha. Okey pada aku, PMR tue penting errr penting suam suam kuku :P

K, back to PMR. Aku ambik mase tahun 2009. Yelah time aku muda-muda dulu. Mcam yg laen, aku ambik 8 subjek. Dan, subjek febret aku mase form 3 semestinyaa Science. Bab 4. Hahaha. okey mencarut. And subjeek yg aku palingbencinakmampustahapgapan ialah, Mathematics. Dan akhirnyaaa, PMR aku dapat C jeh. Sedih tapi takboleh buat ape2. Ni lah natijahnya kalau time kelas Math aku ponteng. Takkira berapa masa. Satu masa ponteng, dua masa ponteng ponteng, tiga masa ponteng ponteng ponteng. So padan lah muka kan ><

So guys, korang ade masa lagi kalau nak belajar. Watlek jeh nak percubaan nie. Dulu markah math aku tiem percubaan 14 jeh kot. Boleh jeh aku dapat C time PMR <okey jgn ikot mcm aku nie menyesal nnti> . Lastly, goodluck eh kpada sesiapa yg akan menduduki percubaan PMR nnti. Bnyakbnyak lah korang doa.

#Aku sibuk dok nasihat orang, trial SPM dah dekat aku taksedar lagi. Hii raya, taksabar nak raya, sebab time raya lah kite trial. Okey Iloveyouuuu lah Raya :*


Kbyeeeee, Selamat Berbuka :')