Hii Banduan ;D

Hai semuaaaa, sihat? Taksihat pegi hospital eh? alala #gedik -.-

Korang-2 harinieee kannn, aku penat tau. act bukan harinie jeh. dari semalam bawak ke harinie. Bukan aku jeh lah yg penat, kawan-2 kelas aku yg laenn pn penat. Tapi taksepenat Cikgu Mariani, cikgu ICT kami, eleleleh kesiann cikgu weh. penat dea layan kiteorg.

Harinie masuk hari ke 2 bertafakur dekat sekolah pada waktu petang, yelah kan kteorg ambik subjek ICT so banyak lah asgment yg kena siapkan. Semalam okey lagi, tapi harinie haaa betui-2 balas dendam Cikgu Mariani dkat kiteorg. HAHAHA kelakar siakkk, siap bermangga segala, dikurung bagai. Kena kunci bai dekat dalam makmal, haihh Cikguu niee pengaruh Juvana niee :D HARHARHAR

Act, salah kiteorg jgak kan sebabnya takreti nak siapkan asgment yg dea bagi, padahal asgment tue utk markah SPM kiteorg jgak. 30 markah weh sape yg taknak kan, so kena lah berkorban sikit. balek pkol 7 petang tuee suatu pekara yg biasee bagi aku :V

Aku kekadang menyirap jugak buat asgment niee -.- jarang aku tak menyirap HIHIHI. Menguji kesabaran bai haihh. Tapi takpaa lah naaa, ceq rela, asaikan markaq 30 tue dah ade dalam tangan ceq #haaa loghat utara maii weh HAHAHA


Sempat lagi niee cikgu ambik gambar mereka, harhar cer carii aku dimana :D


nie haaa cikgu ICT kiteorg #yg lagi dua tue bukan 5IT1, tapi 5IT2


nampak hijau tue? dea yg degil pn dah tewas dalam tgan cikgu Marianii :D #harini Ustaz takmasuk :(

Ape-2 pn, harinie sumpah penat. Dgn Microsoft Access aku macam harammmm -.- HAIHHH.

btw, Hai Warden Mariani #ade potensi niee HAHA