#1

Hiii. Goodnight.

I just wanna tell you that, i miss you. A lot/so much/very much/much more. And, i really meant it :'). Hope you happy there. I'm sorry coz always disturbing you before this.

Anytime, anywhere. I just wanna you, here beside me. We're chasing, like a kids. Some people said "Hey you seems like a lovely bird!" Oh damn it! I deny that. Because i know, there was not me at you heart yet. When we walk together while laughing happy, people said "woww! this is what i call LOVE" For the second time, i deny it again. When i sweeping your sweat at your face, seems like "walawey, sweetnyaaa" but, i deny it, for the third times i think. So many denying come out from my mouth. 

Ehemm, apehal berfeeling plak malam2 niee kan? HARHAR jgn nak feeling sgt lah kan :D. K aku penat nie. Sabtu ahad cuti sekolah niee pn aku kena pegi sekolah, yelah ade EasyMath lah sayang. Superb lah. Hopefully, berbaloi lah aku abeskan masa dan abeskan duet bapak aku nie. Aku akan pastikan lepas niee orang yg menanda kertas jawapan AddMath aku taktersenyum, yelah maksudnya aku akan jawab soalan tue sampai kena mntak kertas tambahan banyak-2. Sebelum-2 nie sape yg tanda kertas AddMath aku, msti ceriaa gila, sebab hnya perlu buat 0 jeh, hihihi :D Harap-2 lepas nie markah Additional Mathematics aku semakin meningkat :') #korang cepat tadah tangan amin kan doa aku. K Amin :)


TAK PAYAH JADI ORANG LAEN, JADI DIRI SENDIRI DAH CUKUP ;) 

imissyou Superman <3